ДИЕТИ ЗДРАВЈЕ УБАВИНА  ВЕЖБАЊЕ ДУХ/ТЕЛО ТАБЕЛИ И АЛАТИ РИЗНИЦА
 
  Најчитано:
УН диета
Месечинска диета
Диета со јаболки
Диета со јајца
Диета без диета
   
FORUM ФОРУМ
 
Запамти и сподели со другите !
   
  Искалкулирајте:
Индекс на телесна маса
Базален метаболизам
Потрошу. на калории
Табела на тежинa
 

 

Пореметување во исхраната кај деца

 

Проблеми со тежината кај малите деца

Причини?

Децата се дебелеат од различни причини.Најчесто причини се:генетика,недостаток на физичка активност,лоши навики во исхраната или комбинацја од сите овие фактори. Во ретки случаеви може да биде од медицинска природа како на пример нарушена функција на штитната жлезда и како резултат се јавува зголемување на телесната тежина.

 

Дали е моето дете предебело?

Доколку се сомневате дека вашето дете е претешко треба да се консултирате со вашиот лекар.Он е најдобра особа кој ќе оцени дали вашето дета има проблеми со тежината така што ќе пресмета дали е оно во границите на нормалното во сооднос со висината и годините.Слободна проценка не се препорачува бидејќи децата растат непредвидено. На пример за децата е карактеристично прво да идат со килажа а потоа со висина.Затоа е најдобро вашиот доктор да оцени дали важето дете тежината ќе ја израсне или не.Доколку важиот лекар утврди дека вашето дете има тежина која е поголема од нормалното од вас се бара да направите начин на исхрана и дневна рутина.

Како да му помогнете на своето дете?

Клучен фактор - ПОДРШКА
Најдобрата работа што можете да ја направите е да му ставите на вашето дете до знаење дека е сосем во ред било која тежина да ја има.Децата често самите се доживуваат како што родителите го сваќаат.Доколку го прифатите своето дете без обзир на неговата тежина голема е веројатноста дека и он сам ќе се прифати.И многу е важно со детето да разговарате за тежината и да му дозволите да си се изјасни што мисли за сопствената тежина и грижата околу тој проблем.Важето дете веројатно знае повеќе од другите дека има пролем со тежината и затоа од вас му е потребна поголема подршка и охрабрување.

Физичка активност на целата фамилија

Најздрав начин за здраво постигнување и одржување на телесната тежина се физичката активност комбинирана со здрава храна.

Неколку начини за зголемување на физичката активност:

Бидете пример: Ако детето види дека сте физички активни и при тоа да уживате голема е веројатноста дека детето ќе го прифати тоа.
Планирајте фамилијарни активности кои вклучуваат долги шетања,пливање,возење на точак.На пример договорете шетања после вечерата наместо да гледате телевизија.
Водете грижа за вашето дете. Некои дебели деца ќе се чуствуваат непријатно ако некои физички активност му се претешки.Пажливо бирајте ги активностите кои вашето дете ќе ги прифати па со тоа чуството нема да му биде непријатно.



 

Licni trener





  Диета.мк и на:  
Фејсбук група
Twitter

Фејсбук страница:

  Корисни линкови
Спортски суплементи

Фитнес центар


 

   
   

Содржината на овој сајт е сопственост на диета.нет :: Некои права се задржани и се под Creative Commons 3.0 лиценца. Тоа значи дека можат да се превземаат текстови но мора да биде именуван правиот извор на информации (линк према сајтот www.dieta.mk), содржината не смее да се користи во комерцијални цели и не смее да се менува на било каков начин.