ДИЕТИ ЗДРАВЈЕ УБАВИНА  ВЕЖБАЊЕ ДУХ/ТЕЛО ТАБЕЛИ И АЛАТИ РИЗНИЦА
 
  Најчитано:
УН диета
Месечинска диета
Диета со јаболки
Диета со јајца
Диета без диета
   
FORUM ФОРУМ
 
Запамти и сподели со другите !
   
  Искалкулирајте:
Индекс на телесна маса
Базален метаболизам
Потрошу. на калории
Табела на тежинa
 

 

Исхрана при појава на акни и мозолчиња

 

akne i bubuljice

Акните и мозолчињата денес се најчест здравствен проблем кај тинејџерите иако не ги заобиколува и постарите генерации. Поради овој проблем често се јавуваат на козметичар а прво прашање кое им го поставуваат е како се хранат, причината е едноставна, состојбата зависи од тоа што јадеме.

Прво и основно е да се исклучи од исхраната зачинетата и масна храна,зачини,билно масло,сосови,кечап,мајонез,чипс,масно месо,димени кобасици,јаки сирења како и брза храна - хамбургери и пржени компири .

Prvo, iz ishrane treba da se isključi začinjena i masna hrana: začini, biljno ulje, sosovi, kečap, majonez, čips, masno meso, dimljene kobasice, jaki sirevi, kao i brza hrana (pogotovo hamburgeri i prženi krompirići).
Uporedo sa ovim potrebno je da se ograniči i unos slatkiša: kolača, čokolada, sladoleda, karamela, kao i čaja, kafe i gaziranih pića.

Храна која се препорачува

овошје,зеленчук - тоа се намирници кои содржат многу диетални влакна
леб - пожелно е да се јаде 'ржен леб
житарици -  јачмен,ориз,леќа и овесна каша
месо - не треба да се заборави месото но тоа не треба да биде маснопилешко,мисиркино или зајачко месо
млечни производи - во исхраната треба да се застапени затоа што лесно се варат и многу се корисни.
пијалоци - зелен чај,минерална вода и природни свежи цедени сокови

Пример за исхрана за еден ден

  • Доручек: салата од краставица,целер и морков прелиена со сок од лимон и едно јаболко
  • Ручек: леќа готвена во вода без сол,салата од карфиол,тиквичка и спанаќ,неколку кришки ананас,круша,диња во зависност од сезоната.
  • Večera: 100 grama nemasne ribe spremljene na pari; salata od povrća sa zelenilom i jedna kašika susamovog ulja, jedan grejpfrut.
  • Вечера: 100гр.немасна риба спремена на пареа,салата од зеленчук и една лажица сусамово масло,еден грејпфрут.

ДОКОЛКУ СЕ ПРИДРЖУВАТЕ НА ОВАА ИСХРАНА БАРЕМ ЕДЕН МЕСЕЦ ВЕДНАШ КЕ ГИ ЗАБЕЛЕЖИТЕ ПРОМЕНИТЕ НА ЧИСТА И СЈАЈНА КОЖА

Акни и мозолки -третман и витамини

Посебно внимание треба да се посвети на калциумот,фосфорот,калиумот,хром селен,цинк ,витамините А,Ц ,ПП,Б витаминот:

- калциумот го има во млечните производи како и во овошјето и зеленчукот
- фосфорот го има во рибата,сирењето и јајцата.
- хромот го има во грашокот,гравот и сојата
- недостатокот на калиумот може да се надокнади со вклучување во исхраната на суво грозје,суви сливи и зелка.
- витамините А , Ц ,ПП ги има во млекото,доматот,лимонот,пиперката,морската риба, морковот,рибизлата ,шипката,кисела зелка и др.

Оваа диета претставува здрава исхрана која ќе ви помогне на вас и вашата кожа да се чуствувате одлично и да имате здрава и прекрасна кожа.


 

Licni trener





  Диета.мк и на:  
Фејсбук група
Twitter

Фејсбук страница:

  Корисни линкови
Спортски суплементи

Фитнес центар


 

   
   

Содржината на овој сајт е сопственост на диета.нет :: Некои права се задржани и се под Creative Commons 3.0 лиценца. Тоа значи дека можат да се превземаат текстови но мора да биде именуван правиот извор на информации (линк према сајтот www.dieta.mk), содржината не смее да се користи во комерцијални цели и не смее да се менува на било каков начин.