ДИЕТИ ЗДРАВЈЕ УБАВИНА  ВЕЖБАЊЕ ДУХ/ТЕЛО ТАБЕЛИ И АЛАТИ РИЗНИЦА
 
  Најчитано:
УН диета
Месечинска диета
Диета со јаболки
Диета со јајца
Диета без диета
   
FORUM ФОРУМ
 
Запамти и сподели со другите !
   
  Искалкулирајте:
Индекс на телесна маса
Базален метаболизам
Потрошу. на калории
Табела на тежинa
 

 

Исхрана за рамен стомак


Ishrana za ravan stomak dijeta

Рамен стомак не е лесно да се постигне дури ни со редовно вежбање.По диетета или во текот на одржувањето на килажата ова се јавува како проблем. Дури и витите луѓе имаат проблем со постигнување на совршен стомак.Со неколку
промени во исхраната ниту ова не е невозможно да се постигне.

На што треба да се обрне внимание за да имате рамен стомак :

  1. Јадете повеќе храна која содржи влакна затоа што така ќе ја спречите
    подуеноста.
  2. Внесувајте антиоксиданси кои ја зголемуваат ефикасноста на вежбањето.
  3. По вежбањето јадете намирници богати со протеини , кои ќе ви го забрзаат
    метаболизмот.

Најдобри намирници за вашиот стомак, кои ќе го направат затегнат и рамен се :

  • Бадемот ги содржи сите три наведени состојќи кои се пожелни за рамен
    стомак.Иако има висока калориска вредност , тој е сепак диетална намирница
    затоа што дава енергиа, го регулира шеќерот во крвта ,ги спречува нападите
    на глад и е одличен за грицкање кога сакате да ја нарушите диетата.
  • Јајцатасе совршен извор на протеини .Кога ќе конзумирате јајца за појадок
    долго ќе се чувствувате сити отколку да сте земале сложени јаглено хидрати
    ( леб , кифли , разни пецива ).
  • Сојатае богата со антиоскиданси , влакна и протеини.Одлична е и како замена
    за кравјото млеко но и како замена за месото.

  • Јаболкитесе феноменални во борбата против дебелеењето.Изедете 2 – 3
    јаболки или круши дневно и ќе почуствувате напредок во вашата диетална
    исхрана.Јаболката се исклучително богати со влакна и содржат доста вода така
    да ефикасно го забрзуваат метаболизамот.Поред тоа , тие се одличен антиокси -
    данс , како и многу други врсти на овошје и зеленчук.
  • Шумското овошјево облик на многу вкусни бобинки ( јагоди , капини ,малини
    боровници , рибизли ) се исклучителен извор на влакна така да тоа е совршено
    за диетална исхрана и помош за слабеење.Јадете дневно окулу 30 гр дневно
    од ова овошје и вашиот организам ќе апсорбира помалку калории од другите
    намирници кои ѓи конзумирате.Овие намирници , како јак антиоксиданс ,
    помагаат во поефикасното вежбање затоа што ја регулираат работата на
    крвотокот.Ова позитивно делува на работата на мускулите.
  • Лиснатиот зеленчукможеби не ја намлува половината , но неговата ниска
    калориска вредност е исклучително пожелна кога ќе посакате да ослабнете.
    Брокулите , спанаќот и другиот зеленчук содржи калциум кои што е важен
    за контракција на мускулите и ќе ви даде додатна сила за вежбање.
  • Јогуртоте е најмалку калоричен млечен производ кои содржи висок процент на
    калциум.Одличен е за спречување на чувството на надуеност , затвор и другите
    тегоби кои го нарушуваат изгледот на вашиот стомак.Испијте дневно окулу
    300 мл јогурт со комбинација на свежо овошје и ќе имате совршен стомак и
    одличен диетален оброк.
  • Чорбите од зеленчуксе одлични за намалување на гладта.Заедно со супите
    без тестенини со доста зеленчук ќе внесете доволно минерали и витамини и
    со тоа ќе си обезбедите одличен , здрав и нискокалоричен оброк.
  • Лосос и останатите морски производи (посебно туната и скушата) содржат
    омега – 3 масни киселини .Тие го потикнуваат метаболизамот и го забрзуваат
    согорувањето на храната.Рибата и морските плодови се богат извор на протеини
    и најдобар пријател на рамниот стомак.Дозата на омега – 3 можете да ја
    добиете и од ореви, семки од лен, сусам и тиква..

Конзумирајте ѓи редовно наведените состојќи и забрзајте ја ефикасноста на диетеите
и на физичката активност.Конечно остварете ја долго посакуваната цел : рамен и
совршен изглед на вашиот стомак.



 

Licni trener





  Диета.мк и на:  
Фејсбук група
Twitter

Фејсбук страница:

  Корисни линкови
Спортски суплементи

Фитнес центар


 

   
   

Содржината на овој сајт е сопственост на диета.нет :: Некои права се задржани и се под Creative Commons 3.0 лиценца. Тоа значи дека можат да се превземаат текстови но мора да биде именуван правиот извор на информации (линк према сајтот www.dieta.mk), содржината не смее да се користи во комерцијални цели и не смее да се менува на било каков начин.