ДИЕТИ ЗДРАВЈЕ УБАВИНА  ВЕЖБАЊЕ ДУХ/ТЕЛО ТАБЕЛИ И АЛАТИ РИЗНИЦА
 
  Најчитано:
УН диета
Месечинска диета
Диета со јаболки
Диета со јајца
Диета без диета
   
FORUM ФОРУМ
 
Запамти и сподели со другите !
   
  Искалкулирајте:
Индекс на телесна маса
Базален метаболизам
Потрошу. на калории
Табела на тежинa
 

 

Намирници со негативни калории



Или... што повеќе ги внесувате повеќе слабеете!

Намирници со негативен калориски биланс секако не постојат. Но секако постојат намирници кои ги употребуваме секојдневно, и кои во процесот на варење на храната предизвикуваат ефект на негативен биланс во телото.

Што претставува негативен калориски биланс ? Одговорот е едноставен ... кога намирниците побарува телото да потроши повеќе калории во процесот на варење него ли што варењето добива од нив. Значи дека телото е присилено да ги троши резервите од некои други резерви како би имало енергија на нормално функционирање. Сепак листата на намирници со негативни калории треба да се има со мала доза на резерва бидејќи научниците сеуште водат спор на оваа тема и не е научно докажано дали е теоријата на негативни калории точна или се во прашање облик на диететни влакна кои ве прават сити .

Кои намирници се со негативен калориски биланс ?

Тие се намирници со низок гликемиски индекс а висок процент на влакна , кои предизвикуваат ситост и желбата за јадење е многу мала. Од ова произлегува заклучок дека се јаде ретко и здраво а истовремено се губат килограми.

Зеленчукот, овошјето и лековитите билки кои се наоѓаат на списокот на намирниците со негативен калориски биланс се многу богати со витамини и минерали. Овие намирници го забрзуваат метаболизмот и произвотството на ензими и со тоа ја активираат способноста телото да ги топи мастите.



Зеленчук
кој се наоѓа на овој список се аспарагус, боранија, репа, зелка, морков, карфиол, целер, ротквици, краставици , грашок , праз , спанаќ , домат.

Овошје: .. јаболко, капини , брусница , грејпфрут, лимон , малина

Зачини и лековити билки кои се наоѓаат на овој список се цимет, каранфилче , чили , коријандер , лук , ѓумбир и др.

Овие намирници допринесуваат измеѓу останатото:

  • Го подобруваат метаболизмот и ја активираат употребата на мастите кои се складирани
  • Го зголемуваат нивото на енергија
  • Го стабилизираат нивото на шекер во крвта
  • Го подобруваат варењето на храната и чистењето на дебелото црево
  • Го прочистуваат црниот дроб
  • Спречуваат воспаленија а со тоа ја зголемуваат циркулацијата
  • Го намалуваат нивото на холестерол во крвта
  • Ја подобруваат концентрацијата
  • Го ублажуваат стресот, анксиозноста и депресијата
  • Допринесуваат за добар сон
  • Ја подмладуваат кожата, ја зацврстуваат косата и ноктите
  • Не содржат масти , глутен



Е сега многу е битно да се напомене дека ... за да дојде до значајно губење на килограмите неопходно е да се конзумира еден до два килограми мешавина од горе наведената храна дневно.
Треба да се јаде без преработка. Блендирањето е дозволено под услов храната да се јаде одма. Најдобро е да се снабдите со храна од органско потекло да го јадете сирово или благо обарено .
Секако оваа храна не треба да се јаде со храна која содржи празни калории бидејќи ќе се изгуби ефектот на негативен калориски биланс.




 

Licni trener





  Диета.мк и на:  
Фејсбук група
Twitter

Фејсбук страница:

  Корисни линкови
Спортски суплементи

Фитнес центар


 

   
   

Содржината на овој сајт е сопственост на диета.нет :: Некои права се задржани и се под Creative Commons 3.0 лиценца. Тоа значи дека можат да се превземаат текстови но мора да биде именуван правиот извор на информации (линк према сајтот www.dieta.mk), содржината не смее да се користи во комерцијални цели и не смее да се менува на било каков начин.