ДИЕТИ ЗДРАВЈЕ УБАВИНА  ВЕЖБАЊЕ ДУХ/ТЕЛО ТАБЕЛИ И АЛАТИ РИЗНИЦА
 
  Најчитано:
УН диета
Месечинска диета
Диета со јаболки
Диета со јајца
Диета без диета
   
FORUM ФОРУМ
 
Запамти и сподели со другите !
   
  Искалкулирајте:
Индекс на телесна маса
Базален метаболизам
Потрошу. на калории
Табела на тежинa
 

Priredio: DN Tim
redakcija Dijeta.net-a

Пченичен стомак – диета

 
Pšenični stomak dijeta

Дали елиминирањето на пченицата од исхраната ќе ви помогне да ослабнете , подобро да се чувствуавте и да имате повеќе енергија ? Звучи премногу добро за да биде вистинито ? А што ако докторот ви каже дека тоа е можно и релативно лесно остварливо ?

Изразот Пченичен стомак потекнува од кардиологот Др Вилијем Дејвис .Во неговата популарна книга , Др Дејвис се сеќава кога бил на одмор со семејството икога му станало јасно дека има 15 кг вишок во своите средни години.

ој забележал дека после појадокот кога би јадел тостови , пециво или ѓеврек , сечувствувал тромо , дури и после добро проспиената ноќ.Но чувствувал многу повеќеенергија ако за појадок јадел јајца. Се ослободил од високиот холестерол и одвисокото ниво на шеќер во крвта и се повеќе бил убеден дека треба да направипромена.Др Дејвис започнал експеримент со неземање на храна која содржи пченицаи ги замолил своите пациенти да го направат истото тоа.Им дал листа на намирницисо низок гликемички индекс.Ги замолил да ги јадат овие намирници наместо хранатакоја содржи пченица и дојдат на контрола после 3 месеца.

Во извештајот , Др Дејвис навел дека повеќето пациенти значително ја намалилетелесната тежина и нивото на шеќерот им опаднал од дијабетичко ниво во нормалниграници.Пациентите изјавиле дека им се подобрила енергијата, концентрацијата ,сонот , потоа дека здравјето на белите дробови ,зглобовите и цревата им е значител –но подобрено и уште полно слични работи.


Што можете да јадете а што не ?

Исфрлете го од исхраната сето она што содржи пченица , вклучувајќи го лебот ,тестенините , житарките , крофни и слично.Не би требало да јадете ништо штосодржи пченица , јачмен , р’ж или овес.

Ова можеби звучи како типична безглутенска диета , но Др Дејвис бил противедноставната замена на овие намирници со безглутенски ,кои често содржатпченкарен , оризов скроб и компири, затоа што тоа нема да помогне во слабеењето.Др Дејвис вели дека скробот предизвикува иста реакција на шеќерот во крвта како иглутенот од пченицата.

Тој исто така сугерира да се исфрли пченкарниот сируп кој содржи виосоко ниво нафруктоза, сахароза , овошните сокови ,оризот ,газираните пијалоци , сувото овошје,махунарките и уште многу други намирници.Исто така треба да се избегнувааттрансмасните киселини , пржената храна и месото на животните кои се третираат со лекови.

Се препорачува да конзумирате :

  • Зеленчук
  • Некои врсти овошје ( јаболка , портокали ,јагоди ,капини ) и во многу помалаколчина “ слатко овошје “ ( ананас , банани , манго , папаја ).
  • Неогарничени количини јадрести плодови , растителни масла како што емаслиновото , кокосовото и маслото од авокадо и од какао .
  • Месо и јајца од животни кои се природно хранети.
  • Полномасно сирење
  • Ленено семе


Можете да конзумирате во ограничени количини :

  • Полномасно сирење , јогурт , млеко и путер.
  • Соја во ферментиран облик : тофу , темпех , мисо и нато.
  • Маслинки , авокадо , туршија од зеленчук и свежи семки.

Откога сте ја поминале фазата на одвикнување од пченица , можете да јадетеограничени количини интегрални житарки како просо, киноа,чхиа, амарант како имахунарки.

Вегетаријанци и вегани : вегетаријанците би требало многу лесно да се прилагодатна оваа диета за да ги задоволат своите потреби.Ако сте веган , вашата листа нанамирници ќе биде ограничена и ќе морате добро да се подпрете на јадреститеплодови , маслото од јадрести плодови , маслинки и авокадо .


Во што е суштината и како оваа диета во стварност “ делува “

Зошто некој би изгубил на тежината ако ја исфрли пченицата од своето мени ?Заремтоа не е само губење на калориите од производите од пченица ? Одговорот ни годава лично креаторот на оваа диета :

Др Дејвис : Не , јас го потикнувам конзумирањето на висококалоричната храна какоштo се маснотиите и маслата.

Ефектот на губењето на тежината поради елиминирањето на пченицата потекнува одгубитокот на глиадин протеинот кој се наоѓа во пченицата.Неколку истражувања од седумдесетите и осумдесетите години потрвдуваат дека гиладинот во гастро –интенсиналниот тракт се разложува во ситни пептиди кои заминуваат во крвотокот а потоа се врзуваат во мозочните рецептори за опијатите , давајќи исти ефекти како опијатите. Овие ефекти може да варираат кај различни личности со различни ефекти како замаглен ум , анксиозност , импулсивно однесување , но повеќето луѓе доживуваат зголемување на апетитот што причинува поголем калориски внес.

Пченицата исто така го содржи единствениот јаглено хидрат амилопектин А , во голема мерка одговорен за високиот гликемиски индекс на намирницие кои содржат пченица и интегрални житарќи.Високиот ниво на шеќер е проследен со стрмоглаво намалување на шеќерот , формула која се сменува секој два часа.Нискиот шеќер во крвта е проследен со зголемен апетит.Тоа значи дека луѓето чуствуваат ситост два часа а потоа се гладни во текот на денот и мораат да јадат за да го задоволат нивото на шеќерот во крвотокот.

На крајот , пченицата содржи уште еден протеин , пченичниот микроб аглутинин кои може да ги блокира рецепторите на лептинот , еден од хормоните на ситоста, што за последица има исклучување на нормалната контрола на апетитот.


И на крајот ...

Има премногу позитивни искуства и премногу намалени килограми за оваа диета лесно да ја отфрлиме.Без навлегување во терапевтските детали ( затоа што многу од луѓето кои ја применувале оваа диета доживеале подобрувања и на здрвствената состојба ) – секако исплатливо е да се испроба оваа диета – не кошта ништо ( сем можеби намалена желба за пециво ) а користа може да биде огромна.

Доколку немате идеја како да ги осмислите оброците – јавете ни се со email заедно да ги споделиме рецептите и да тагуваме по свежиот леб , пецивата ,тестото но и заеднички да намалиме неколку килограми :-)

 

 

Licni trener





  Диета.мк и на:  
Фејсбук група
Twitter

Фејсбук страница:

  Корисни линкови
Спортски суплементи

Фитнес центар


 

   
   

Содржината на овој сајт е сопственост на диета.нет :: Некои права се задржани и се под Creative Commons 3.0 лиценца. Тоа значи дека можат да се превземаат текстови но мора да биде именуван правиот извор на информации (линк према сајтот www.dieta.mk), содржината не смее да се користи во комерцијални цели и не смее да се менува на било каков начин.