ДИЕТИ ЗДРАВЈЕ УБАВИНА  ВЕЖБАЊЕ ДУХ/ТЕЛО ТАБЕЛИ И АЛАТИ РИЗНИЦА
 
  Најчитано:
УН диета
Месечинска диета
Диета со јаболки
Диета со јајца
Диета без диета
   
FORUM ФОРУМ
 
Запамти и сподели со другите !
   
  Искалкулирајте:
Индекс на телесна маса
Базален метаболизам
Потрошу. на калории
Табела на тежинa
 

 

Трикови за забрзување на метаболизмот

   

Trikovi za ubrzavanje metabolizma

Се сеќавате ли дека кога бевте тинејџери и во своите дваесети години можевте да јадете било што а да не се угоите ?.Сега кога сте во средните години , приметувате дека тоа веќе не е така.Една од причините е тоа што вашиот метаболизам е успорен а тоа е поврзано за староснатата доб како и со намалувањето на мускулната маса. Меѓутоа ,нема причини да се откажувате:Прочитајте ѓи 8 начини за да го подобрите вашиот метаболизам и го одржите витиот стас.


Јадете обилен појадок

Време е да ги оставите овсените каши и обраното млеко.Наместо тоа , започетнете го денот со мастен појадок , вклучувајќи јајца па и парче сланина, сугерираат американските нутриционисти , наведувајќи ги најновите истражувања кои покажале дека појадокот кои содржии маснотии ќе го забрза вашиот метаболизам побрзо од ниско калоричниот појадок.Друго истражување објавено во Americen Journal of Epidemiology покажува дека луѓето кои јадат 22 % до 55 % од вкупниот внес на калории за појадок, добиваат на тежината 750 гр во период од четири години. Тоа и не е така лошо ако имаме во вид дека оние кои за појадок внесуваат 0 до 11 % од вкупниот енергетски внес а за истиот период добиваат 1,5 кг.


Изберете кофеин

Истражувањето објавено во часопипсот Физиологија и однсеување , покажува дека пиењето на кафе го забрзува метаболизамот за 16 % во однос на оние кои не пијат кафе или конзумираат кафе без кофеин.Причина за ова е што кофеинот го забрзува вашиот пулс и го стимулира централниот нервен систем.Поделете ја вашата шоља кафе така да подпивнувате цел ден за да го одржите зајакнатиот метаболизам – само водете сметка да престанете со земање на кафе рано попладне за да можете мирно да спиете.

Додадете малку мраз

Постојат податоци дека пиењето на ладна вода може да предизвика благо забрзува – ње на метаболизмот.Бидејќи вашето тело одржува стабилна телесна температура телото ќе ја загрее ладната вода која ја пиете до телесната температура согорувајќи калории во тој процес на загревање.”Откривањето на здравјето “ заклучува дека може да согорите 70 калории повеќе ако го следите правилото да пиете 8 чаши ладна вода дневно.Дали ви е потребна уште една причина за внес на вода.? Истражувачите од Универзитетот во Јута, откриле дека испитаниците кои пиеле половина од препорачаната дневна количина вода ( 4 чаши од 2,5 дцл ) не само дека биле дехи- дрирани туку имале 2 % помалку дневно согорување на калории.


Пијте зелен чај

Зелениот чај не само да е антиоксиданс и да спречува грип и настинки , туку и прави чуда со вашиот метаболизам, како што потврдуваат истражувањата објавени во часописот Фитомедицина.Истражувачите потврдиле дека луѓето кои пиеле секој – дневно 3 – 5 шољи зелен чај во текот на три месеци намалиле 5 % од својата телесна тежина.Зелениот чај содржи ECGC , растителни состојќи кои го стимулираат вашиот метаболизам и го прават значително побрз.


Не штедете на млечните производи

Храната богата со калциум ,вклучувајќи млеко и сирење, ја зголемуваат стопата на која маснотиите се претвараат во отпад , покажуваат истражувањата кои ѓи напра – виле истражувачите на универзитетот во Копенхаген а се објавени во The journal of Nutrition .Не е важно во која форма ги конзумирате млечните производи , се додека количината е адекватна ( земајте ѓи тие со низок процент на маснотии )- или полна чаша обрано млеко или јогурт.Исто така калциумот треба да се зема во природна форма затоа што суплемнтите не се ефикасни поради разликите во хемиската структура.


Изградете повеќе мускули


Стекнувањето на мускуланта маса го јакне вашипот метаболизам и овозможува полесно слабеење.Ако изградите само 2 кг мускули во вашето тело , ќе губите 150 калории дневно па дури и да не вежбате.И можете да изгубите во просек 600 калории на час во тек на кардио тренингот благодарејќи на таа екстра изградена мускулна маса.Мускулите согоруваат многу повеќе калории отколку масти ,па и тогаш кога се одмарате , така да секој тренинг кои што помага во изградбата на мускулите е одличен.Клучот е во тоа да ѓи вклучите сите мускули на вашето тело додека вежбате ,загревајќи ѓи мускулите на рацете ,нозете,грбот ,градите и целото тело.


Работите “ интервали “

При вежбањето, наизменичното користење на интервалите брзо – споро , го подига вашиот маетаболизам повеќе одколку да работите стабилен кардио тренинг.Сем тоа метаболизмот ќе остане забрзан цел час по вежбањето.Резултатите на едно Австри – ско истражување покажуваат дека жените кои работеле интервален тренинг возејќи велосипед, изгубиле 3 пати повеќе маснотии од оние кои работеле стабилен тренинг.Ако одите во прошетка , шетајте со ваше вообичаено темпо една до две минути , а потоа забрзајте го одењето 30 до 60 секунди.Повторете го тоа 10 до 15 пати.


При вежбањето користете поголеми тежини

Со користење на потешки тегови при споро темпо на вежбање – дупло по споро од она што би било природно ја зголемува стопата на метаболизмот.Ќе знаете дали тежината е соодветна и темпото е доволно споро ако почнете по малку да се тресете после само неколку подигања или клекнувања.Истражувачите на Wayne State University откриле дека кога вашето тело ги обновува оптеретените мускули тоа причинува забрзување на метаболизмот и до три дена после тренингот.




 

Licni trener





  Диета.мк и на:  
Фејсбук група
Twitter

Фејсбук страница:

  Корисни линкови
Спортски суплементи

Фитнес центар


 

   
   

Содржината на овој сајт е сопственост на диета.нет :: Некои права се задржани и се под Creative Commons 3.0 лиценца. Тоа значи дека можат да се превземаат текстови но мора да биде именуван правиот извор на информации (линк према сајтот www.dieta.mk), содржината не смее да се користи во комерцијални цели и не смее да се менува на било каков начин.